BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

HARIMAU MUDA MALAYSIA .!


Terima kasih buat tuan rumah...
layanan kelas pertama...
siap sediakan pizza hut masa layan bola malam tadi...
tapi sayang..air kosong je ke bro??
hahaha...
Tahniah buat Harimau Muda Malaysia...
walaupun kalah 2-1 malam tadi...
kita tetap juara...
4-2 buat indon gigit jari kaki bercagu...
eeee..busuk...hahaha...

Puas hati aku Malaysia menang...
sakit hati sebelum ni dengan sorang staff indon yang dok kata MALAYSIA MATI!
tak sedar dia keje Malaysia, duit dari Malaysia...
duit tu la buat tangung isteri dgn anak2 kat indon sana...
tapi tak tau bersyukur...
Sekarang siapa yang MATI??
HARIMAU sudah baham GARUDA!!
GARUDA sudah MATI!!
hahahahahaha...


RASIDAH ABD KADIR


It takes a lot to know what is love
It's not the big things, but the little things
That can mean enough
A lot of prayers to get me through
And there is never a day that passes by
I don't think of you
You were always there for me
Pushing me and guiding me
Always to succeed

You showed me
When I was young just how to grow
You showed me
Everything that I should know
You showed me
Just how to walk without your hands
'Cause mom you always were
The perfect fan

I wanna thank you for what you've done
In hopes I can give back to you
And be the perfect son

You showed me how to love
You showed me how to care
And you showed me that you would
Always be there
I wanna thank you for that time
And I'm proud to say you're mine

You showed me
When I was young just how to grow
You showed me
Everything that I should know
You showed me
Just how to walk without your hands
'Cause mom you always were
The perfect fan

'Cause mom you always were
Mom you always were
mom you always were
You know you always were
'Cause mom you always were
The perfect fan

I love you mom!

Mak tetap peminat anakanda nombor satu..tiada siapa yang boleh mengambil tempat tersebut..

Ya Allah panjangkanlah umur ibu dan bapaku yang tercinta..kumpulkan kami bersama di dalam syurgaMu kelak berwasilahkan Baginda sallallahu alaihi wasallam yang tercinta,para sahabat baginda Ridwanullah alaihim aj’main dan para auliya’ al-solihin…Aminn.

Family is first .

 
25 december 1997
 
before my mother married my new father's, my brother and sister cried because we did not want a new father. 
but now we are very thankful for 13 years, we all live happily and safely because of a stepfather who is responsible and take care of us all.
We all think you are kind of at our own father, even our own father never cared of us.

Thank you father.

PENTING .!!!

seorang bekas biarawati kristian yang masuk Islam memberitahu dalam ceramahnya, HARAM bagi seseorang umat Islam ucap Merry Christ..ini kerana ia bermaksud Sejahteralah Keatas Tuhan Jesus (NAUZUBILAH) Sebarkanlah perkara ini kepada sahabat kita yang masih tidak mengetahuinya...

AS'SALAM .


SALAM UKHWAH SALAM BERSAHABAT KALAM BERSAMBUT KALAM BERAMANAT, KALAM TERSURAT DALAM KALAM DI TAAT, SALAM PERKENALAN SALAM AKRAB, SAMBUT DENGAN CERMAT DALAM ADAB, MOGA SELAMAT DALAM BERHAJAT ///

-pendinding diri-


GERAK SILAT SLEMPANG MERAH

Raden susila sufi,
Raden 7 petala langit,
Raden 7 petala bumi,
7 gunung kudaki,
7 lautan kurenangi,
Kaki kananku pasakkn kebumi,
Kaki kiriku pasakkn dihati,
Setiap langkahku penuh dgn kalimah laillahaillallah...
Allahu hakkok.. Waahii saahii jallaahii...

comot ouh comot .meauuw .


love my COMOT .!

LOVE LETTER (:


Dear lulu,

You may have thought, in the last few months, that you had forever missed out on that life with me. That was not true. If at any time, you boldly stepped forward and stated that you wanted nothing more than lifetime of love with me. You would have receive a seemingly unending hug and a shoulder wet with my tears.

Instead, you have made some relationship desicions that have trouble me. You are a good and trusting person, but i think you are also vulnerable due to the unresolved sorrows in your life. I am saddened that my love wasn't able to do more to heal your wounded heart.

It appears ous relationship has dwindled down to aone way conversation via-email. Although you may read them, i feel they don't really reach you. It has been very disheartening to be pushed out of your life for the sake of a rebound relationship with one of the walking wounded in the battles of love. I though i accounted for more in my life.

So, this is goodbye. I will miss you my dear lulu. My heart was never really satisfied unless i was holding you in my arms. I have loved loving you and being love by you. You have grabbed hold of my love and embraced it like no one else never has.

Please give a call when life allows you to enjoy a warm hug, a good meal and one of our loving heart-to-heart talk on the couch. I will look forward to that day...if it ever comes.

Goodbye my lulu,

 abang bil

MAKSUD LAWAK .

Mari belajar berberapa perkara penting tentang jenis jenis lawak supaya anda semua tahu bila dan bagaimana nak buat lawak yang best.

Lawak Bodoh.
Ini adalah sejenis lawak yang selalu dibuat oleh orang orang bodoh untuk orang orang bodoh. Lawak jenis ini secara kebiasaannya akan menggunakan perkataan perkataan bodoh, bangang, tolol, idiot dan sebagainya. Lawak ini amat susah untuk difahami oleh orang orang yang pandai. Kebiasaannya juga, pelawak akan menggunakan mimik muka untuk menghasilkan kesan lawak bodoh yang lebih dramatic. Jeritan jeritan yang dianggap cool seperti “ kau bodoh!”, “tolol” akan sentiasa kedengaran ketika membuat lawak ini. Mereka yang terlibat selalu akan sanggup merendahkan IQ sendiri untuk mencapai objective lawak bodoh mereka.

Lawak Slapstick.
Lawak slapstick, atau dalam Bahasa Melayu dikenali sebagai lawak lempang kayu ada sejenis lawak yang berbentuk fizikal. Lawak ini tidak jauh bezanya dengan lawak bodoh di atas. Kebiasaannya, tukang buat lawak akan menampar muka audience yang tidak mempunyai perasaan dan berhati keras seperti kayu untuk membuat mereka ketawa. Dari perbuatan inilah timbulnya perkataan lawak slapstick ini. Lawak ini juga sesuai untuk golongan kanak kanak yang tidak dapat menangkap maksud lawak yang kadang kadang tersembunyi. Dengan yang demikian jugalah menyebabkan pelawak pelawak slapstick ni selalunya mengenakan kostum ketika membuat lawak. Antara kostum yang popular ialah uniform sekolah, kostum monyet serta binatang binatang lain, orang tua rambut uban pakai kain pelikat dan lain lain. Tukang buat lawak slapstick ini juga tidak segan silu untuk melompat lompat seperti kera kena belacan.

Lawak Spontan.
Ini adalah lawak yang dibuat secara tidak sengaja atau tanpa sebarang perancangan awal. Lawak lawak jenis ini biasanya berkisar kepada keadaan, tempat dan audience. Pembuat lawak jenis ini perlu berhati hati untuk menjaga sensetiviti orang sekeliling. Sebagai contoh, seorang lelaki yang membuat lawak spontan di hadapan isterinya untuk berkahwin lagi seorang ketika melihat wanita cantik melintas di hadapan akan membawa kecelakaan terhadap dirinya sendiri. Membuat lawak spontan ketika majlis rasmi adalah sangat sangat dilarang.

Lawak Lucah.
Sejenis lawak yang hanya dipelopori oleh kaum lelaki kerana mereka mempunyai daya imaginasi dan fikiran yang lucah. Agak jarang kedengaraan seorang wanita sejati membuat lawak lawak lucah kecuali wanita itu memang seorang yang gatal. Lawak lucah terbahagi kepada 2 jenis, iaitu jenis sulit dan jenis tidak sulit. Jenis lawak lucah sulit selalunya berkisar kepada alat alat sulit samada alat sulit lelaki atau wanita. Ini adalah lawak lucah melampau. Antara contoh lawak lucah melampau ialah VCD Kehidupan Terlampau Seorang Pramugara.

Lawak lucah tidak sulit ialah lawak yang menggunakan kiasan dan mempunyai dua maksud. Ini adalah demi keselamatan pembuat lawak supaya tidak ditampar oleh mana mana individu akibat lawak lucah tersebut. Sekiranya anda seorang perempuan bekerja dan selalu didedahkan dengan lawak lucah, anda boleh pegi komplen kepada pihak pengurusan tentang sexual harassment. Walau bagaimana pun, anda perlulah berhati hati ketika membuat aduan tentang lawak lucah jenis tidak sulit kerana ianya mungkin akan membinasakan kredibiliti anda sendiri. Disebabkan lawak jenis ini mempunyai dua maksud, tukang buat lawak akan menggunakan alasan anda sebenarnya yang berfikiran lucah kerana anda telah tersalah anggap maksud sebenarnya.

SAD and HAPPY




i will miss the memories when i was here. goodbye PSP .):


i'll get new friends and memories in here. welcome PJB .(:

First Dating Tips


date 1 and 2
don't try this everywhere .!

swimming with my housemate .

video

funny when I watched this video, my friends did not noticed i'm cheating this time.

SORRY MY FRIEND .haha

This is the best for you LULU





When you tear away my tears of love I feel the joy that it has now gone away, I never wanted this breakup happened I can only allow it if you think this is the best ..?!You do not need to give reasons why you'd want to leave because I convinced myself that maybe it can make you happy Fully aware of my love that is not to be should have but I will continue to always love you sincerely heart. ((:

my dear LULU


miss your smiles and giggles !!! she likes this colour . 

Heartbroken

 
Sick of all the insincere ..!! hehe



lulu ((:


SHE SAID : You will never know true happiness until you have truly loved and you never understand what pain really is until you have lost it .


^^,

BOY belajar itu JIHAD ((:

Jihad, an Islamic term, is a religious duty of Muslims. In Arabic, the word jihād translates into English as struggle. Jihad appears frequently in the Qur'an and common usage as the idiomatic expression "striving in the way of Allah (al-jihad fi sabil Allah)". A person engaged in jihad is called a mujahid; the plural is mujahideen. Jihad is an important religious duty for Muslims. A minority among the Sunni scholars sometimes refer to this duty as the sixth pillar of Islam, though it occupies no such official status.In Twelver Shi'a Islam, however, Jihad is one of the 10 Practices of the Religion.
Muslims use the word in a religious context to refer to three types of struggles: an internal struggle to maintain faith, the struggle to improve the Muslim society, or the struggle in a holy war. The prominent Britishorientalist Bernard Lewis argues that in the Qur'an and the ahadith jihad implies warfare in the large majority of cases. In a commentary of the hadith Sahih Muslim, entitled al-Minhaj, the medieval Islamic scholar Yahya ibn Sharaf al-Nawawi stated that "one of the collective duties of the community as a whole (fard kifaya) is to lodge a valid protest, to solve problems of religion, to have knowledge of Divine Law, to command what is right and forbid wrong conduct".
In western societies the term jihad is often translated as "holy war". Scholars of Islamic studies often stress that these words are not synonymous. Muslim authors, in particular, tend to reject such an approach, stressing non-militant connotations of the word.

10 Things You Should Know About A True Blue Johorean

follow this link : http://www.facebook.com/note.php?note_id=122433241151871

THEnabil

Nabil, You've been living for 20 years, 1 months, and 10 days
You've been living for 20 years, 1 months, and 10 days. You were born on a Saturday. Your date of conception was probably 28th October 1989. You've seen 5. leap years. Your Zodiac Sign is Cancer. Your Chinese Zodiac Sign is Horse. Your Ruling Planet is Moon. Your Birth...stone is Ruby. Your Birth Flower is Larkspur. Your Birth Tree is Elm Tree. Your Birth Number is 2. Time till your next Birthday 323 days 4 hours 37 mins. Your Lucky Color is Silver. Your Lucky Day is Monday. Your Lucky Number is Two or Eight.